יום רביעי, 27 בנובמבר 2013

אקס פקטור ישראל פרק 11

אקס פקטור ישראל פרק 11

אקס פקטור ישראל פרק 11 לצפייה ישירה. תכנית הריאליטי מעלה הילוך כשכל המתמודדים כבר מוכנים לשלב הבא. השופטים כבר בחרו את 40 המתמודדים שנכנסים איתם למחנה האימונים ובתכנית הקודמת הם כבר בחרו את 20 המתמודדים שימשיכו הלאה, ואת 20 הנותרים הם שלחו הביתה. ככה שהלחץ גובר והמתמודדים מאוד מתאמצים להרשים את השופטים ביכולות השירה שלהם. השופטים שראו ושמעו כבר את כולם, לעיתים נדהמים מחדש מהזמרים שמופיעים מולם. לפעמים הזמרים האלה כל כך גרועים שהשופטים לא מבינים איך בחרו בהם ולפעמים הם כל כך מעולים שהשופטים פשוט יושבים ונהנים.

רוז מהפיליפינים
לחצו כאן כדי לצפות באקס פקטור ישראל פרק 11. לפעמים הזמרים פשוט מדהימים אך הסיפור שלהם מוסיף אעוד לקשת הרגשות שהשירה שלהם מעוררת. רוז היא בדיוק הזמרת הזאת. רוז היא אישה פליפינית בשנות ה-40 לחייה, שהגיעה לארץ כדי לפרנס את משפחתה שנשארה בפיליפינים שנשארה לחיות שם חיי עוני. רוז הגיעה לארץ ועבדה בעבודות הרגילות בהן עובדים הפיליפינים. היא ניקתה בתים וטיפלה בזקנים ובינתיים פיתחה חלום שבו היא עוזבת את העבודות האלה והופכת לזמרת מפורסמת שמרוויחה את שכרה בכבוד. רוז הגיעה לאקס פקטור והדהימה את כולם בעזרת השירה המדהימה שלה. היא לא רק שרה יפה אלא שהיא גם אישה טובה וביישנית ורואים שהדבר הזה מאוד מאוד חשוב לה.


המוכשרים
לצפייה ישירה באקס פקטור ישראל פרק 11 לחצו כאן. האחיות כרכולי הן לירון וטלי. הן בנות צעירות שרק מתחילות את חייהן הבוגרים. האחיות מאוד מוסיקליות ותמיד היו כאלה. הן מאוד אוהבות לשיר ולנגן ביחד ועושות את זה כבר מגיל מאוד צעיר. כש/היו קטנות, האחיות היו מדובבות סרטים מצויירים. עכשיו כשהן בוגרות כבר עליהן להחליט האם הן רוצות קריירה מוסיקאלית או שהן מעוניינות במשהו אחר. האחיות כריכלי הפתיעו את השופטים מאוד לטובה. הן נגנו ביחד על האורגן והצליחו לשיר בהורמוניה מעולה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה