יום חמישי, 21 בנובמבר 2013

אקס פקטור ישראל פרק 9

אקס פקטור ישראל פרק 9

אקס פקטור ישראל פרק 9 לצפייה ישירה. עוד ריאלטי מעולה שנותן לזמרים מתחילים להראות את הכשרון שלהם. התכנית המצליחה של בריטניה סוף סוף הגיעה לישראל. היו הרבה סקפטים שחשבו שהתכנית לא תעבוד ללא סיימון קאוול והייחוד הבריטי שלה, אבל דווקא בארץ היא המריאה. העבירו הרבה ביקורת על השופטים באקס פאקטור. אמרו שהם מנסים להידמות לשופטים הבריטיים ושהם יותר מדי קשוחים רק בגלל שלסיימון זה עבד. בנוסף יש הרבה מאוד ביקורת על בר רפאלי שמשדרת ממאחורי הקלעים. קודם כל, התכנית התחילה מכך שבר רפאלי היא זאת שהביאה אותה לארץ. בפרסומות בר אוספת את השופטים ובתמונות היא מופיעה ליד ה-X

הביקורת על בר
לחצו עכשיו כדי לצפות באקס פקטור ישראל פרק 9. הביקורת על התנהלותה של בר מאוד חריפה. רבים טוענים שהיא לא יודעת לשחק ולכן כשמראים אותה מאחורי הקלעים היא נראית יבשושית ולא אמינה. באחד הפרקים הראו אותה בוכה בעקבות הופעתו של אחד המתמודדים. ישר כולם טענו שאפילו הדמעות שלה לא אמינות. טוב, אז יש הרבה ביקורת על בר ואולי יש בה מן האמת, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהיח"צ הרב שבר עשתה לתכנית מאוד רומם אותה. בר הביאה ניחוח של חו"ל לתכנית שהגיעה מחו"ל. היא הגישה אותה לצופים כמשהו שהם ציפו לו לאורך זמן וזה עבד.


על בר רפאלי
לצפייה ישירה באקס פקטור ישראל פרק 9 לחצו כאן. בר רפאלי נולדה בשנת 1985. היא דוגמנית ושחקנית ישראלית. בר התחילה את הקריירה הטלוויזיונית שלה כבר בגיל 8 חודשים. היא הופיעה בפרסומות שונות והופיעה בסרטים, סרטי ווידיו ובטלוויזיה. היא התחילה לעסוק בדוגמנות עוד בזמן לימודיה בתיכון בהוד השרון. במהלך השנים היא הפכה לדוגמנית בינלאומית ולא רק ישראלית. היו הרבה ויכוחים לגבי אי גיוסה לצבא. היו אלה שטענו שאי גיוסה לצה"ל צריך להפוך אותה ללא רלוונטית. אחרים טענו כי היא תרמה הרבה יותר למדינה בגלל שלא התגייסה. אפשר להמשיך להתווכח על זה למרות שדי ברור שאיןם תשובה חד משמעית.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה