יום חמישי, 14 בנובמבר 2013

אקס פקטור ישראל פרק 7 לצפייה ישירה

אקס פקטור ישראל פרק 7 לצפייה ישירה

אקס פקטור ישראל פרק 7 לצפייה ישירה אקס פקטור מביאה איכות חדשה לתכניות הריאלטי שבוחרות את הזמר הטוב ביותר. צוות השופטים מצליח להפתיע. אחרי שאמרו לא פעם שדמי שהפך את אקס פקטור למה שהיא היה סיימון קאוול בכבודו ובעצמו, ושהתכנית הופכת לסתם עוד תכנית ריאליטי, נראה כי סיימון הוא לא המפתח אחרי הכל. הריאליטי המדובר התחיל את דרכו המוצלחת כבר בהתחלה עם התפאורה המיוחדת והמרשימה כל כך. גם השופטים עושים טוב לתכנית. משה פרץ נרה כבחור טוב וחמוד והיינו בתוכים שהוא יעביר את כל המתמודדים שיצליחו להגיע לתו הנכון אך מסתבר שהטעות הייתה בידינו.



השופטים מפתיעים לטובה
אקס פקטור ישראל פרק 7 הדלפה. משה התגלה כשופט מחושב מאוד ועם הרגלים על הקרקע. הוא באמת בחר זמרים איכותיים. מה שמעניין גם הם היחסים המתוחים מעט בין משה פרץ לשירי מימון. מימון ופרץ מתווכחים ביניהם על הרבה מאוד מתמודדים ולא נמנעים גם מהעברת ביקורת הדדית. אממ קצת אקשן מהצד יכול רק להועיל לתכנית הזאת. לעומת משה פרץ, עיברי לידר שנראה אדם קר שכל מה שמעניין אותו הוא מוסיקה טובה ודמעות לא יכולות להניע אותו מדעתו, התגלה כבחור רגיש מאוד. הוא ניסה לא פעם לעזור למתמודדים ולא חסך בעיצות. לפעמים זה עבד ולפעמים הוא סתם בזבז את זמנו. אך בסופו של דבר האנושיות שלו מוסיפה מאוד לתכנית הזאת. אחרי הכל, מישהו חייב לשחק את תפקיד השוטר הטוב.

המשתתפים
לצפייה ישירה באקס פקטור ישראל פרק 7 לחצו כאן. התכנית הבינלאומית הזאת משכה אליה הרבה משתתפים גם כאלה שלא היו מעלים על דעתם ללכת לתכנית ריאליטי ישראלית. בסופו של דבר זה הסתכם בכמה זמרים יוצאים מן הכלל. אחת הזמרות שהצליחה לרגש את השופטים לפני כמה פרקים הייתה מאי עם הקול המוזר והעיניים היפיפיות. כשמאי התחילה לדבר כל האולם שאג מצחוק. כשמאי שמעה את הקהל היא אמרה במבוכה שתמיד אומרים לה שיש לה קול ציף ציף. השופטים נראו סקפטיים אך כשהיא התחילה לשיר הראשים שלהם הורמו בהתפעלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה