יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

אקס פקטור ישראל פרק 11

אקס פקטור ישראל פרק 11

אקס פקטור ישראל פרק 11 לצפייה ישירה. אחרי הדרמה בפרק הקודם, כבר אי אפשר לדעת למה עוד אנחנו יכולים לצפות. המתמודדים נמצאים במתח עצום אחרי ההדחה המצמררת שהייתה. הם מבינים שהתחרות לא תהיה קלה בכלל והם מנסים להראות לשופטים שכל אחד מהם הוא המתמודד הטוב ביותר שראוי לזכות בתחרות. תכנית הריאליטי הזאת היא בהחלט לא מהתכניות הקלות. המתחרים צריכים להוכיח שהם לא רק בעלי קול יפה אלא שהם גם יודעים להופיע טוב על הבמה ושהם יכולים לשיר במספר רב של סגנונות ובכל מיני מצבים. המתח הוא עצום ואפילו השופטים מרגישים אותו וחלקם אף מזדהים עם המשתתפים.

שירי מיימון.
לחצו כאן כדי לצפות באקס פקטור ישראל פרק 11. מה שמעניין בתכנית הזאת זה שאחת השופטות הייתה כבר בשני צידי המתרס. שירי מיימון התפרסמה בתכנית הריאליטי כוכב נולד, כשהיא היא השתתפה בעונה הראשונה של התכנית וזכתה במקום השני. כבר אז היה ניתן לראות ששירי היא זמרת מצויינת והקרב בינה לבין נינט על המקום הראשון היה מאוד צמוד. אז שירי הייתה בחורה צעירה בת 20. מאז התכנית הזאת, הקרירה של שירי נסקה גבוה. בזכות כוכב נולד שירי הגשימה את חלומה והפכה לאחת הזמרות האהובות בישראל. כיום כמעט אף אחד לא זוכר איך שירי התחילה. כנראה ששירי עצמה, שזכתה רק במקום השני לא ידעה לאן המקום השני הזה יכול להוביל אותה.

חלוקה לקטגוריות
לצפייה ישירה באקס פקטור ישראל פרק 11 לחצו כאן. אקס פקטור עשתה צעד מאוד חכם כשחילקה את המשתתפים לפי קטגוריות. הקטגוריה הראשונה היא בנות, לתוכה נכנסות בנות עד גיל 30. הקטגוריה השניה היא בנים והיא כוללת בנים עד גיל 30. הקטגוריה השלישית היא בוגרות שכוללת בתוכה נשים מעל גיל 30 ואילך. הקטגוריה הרביעית היא בוגרים, אשר לתוכה נכנסים כל הגברים מעל גיל 30 והקטגוריה האחרונה היא להקות, שלתוכה נכנסים כל ההרכבים המוסיקליים שמשתתפים בתכנית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה