יום רביעי, 20 בנובמבר 2013

אקס פקטור ישראל פרק 9 הצצה

אקס פקטור ישראל פרק 9 הצצה

אקס פקטור ישראל פרק 9 הצצה. אקס פקטור ישראל ממשיכה לצבור רייטינג. מכל תכניות הטלוויזיה באותו הסגנון, אקס פקטור ישראל נמצאת במקום הכי טוב עם רייטינג שרק עולה בהתמדה. התכנית זוכה לאהדה כזו בצדק רב. בתכנית יושבים אחלה שופטים. כולם זמרים מצליחים בעבר או בהווה. כל אחד מהם מייצג סגנון מוסיקה אחר. הם באמת בוחנים את המתמודדים ממקום של ידע בעולם המוסיקה והשירה. לכן, האבחנות שלהם די טובות ומהימנות. כמובן שגם המתחרים עצמם עושים את התכנית. באקס פקטור, משום מה, יש חומר אנושי איכותי בעיקר. אנחנו כמעט ולא רואים על הבמה אנשים לא מודעים לעצמם שרק חושבים שהם יודעים לשיר. בתכנית הזאת ישנם באמת זמרים טובים שחלקם רק צריכים עוד זמן כדי להבשיל.

האם התכנית אמיתית?
לחצו כאן כדי לצפות באקס פקטור ישראל פרק 9. מצד שני אחת הטענות שהופיעה לאחרונה בעיתונים, טוענת כי לא סתם אנחנו עדים לאודישנים טובים כל כך. אחד המתמודדים של אקס פקטור טוען שכשהוא צפה באודישן שלו, הוא שם לב שהוא שר הרבה יותר טוב ממה שזכר מהאודישן עצמו. המתמודד טוען שההפקה שיפצה את האודישן שלו. כמה מהמתמודדים האחרים תמכו בטענה הזאת. חלקם סיפרו שהם נקראו אל האולפן כדי להקליט שוב את האודישן, על מנת שההפקה תוכל לשפץ את מה שיעלה לשידור. אם הדבר באמת נכון אז הטענות האלה די חמורות. תכנית ריאליטי אמורה להיות כמה שיותר קרובה למציאות. מצד שני, לפחות אנחנו זוכים לאודישנים טובים ומעניינים.

אתם תחליטו
לצפייה באקס פקטור ישראל פרק 9 לחצו עכשיו. בפרק התשעי של התכנית תוכלו להיות קצת יותר ערניים למה שמתרחש. עכשיו כשאתם הצופים, מכירים את הטענות האלה ומודעים לאפשרות שמה שאתם רואים הוא אודישן משופצר, אתם תוכלו לקבוע זאת בעצמכם. צפו בפר תשע ותחליטו בעצמכם האם הזמרים באמת כל כך טובים או שאתם רואים סימנים להתערבות בעריכה. תהנו מהצפייה ובהצלחה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה